Forum AJO Strona Gwna AJO
Jedyne prawdziwe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Bo ja dzisiaj zaliczyłam tylko długaśny spacer i 20 min.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AJO Strona Gwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
VIP
VIP



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 8:46, 11 Kwi 2014    Temat postu: Bo ja dzisiaj zaliczyłam tylko długaśny spacer i 20 min.

Najlepiej powtarzać motyw z gazą, tylko że nasmarowane Tribiotykiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogolnie polecam przyjemnie pachnie i male pudeleczko starcza chyba dozywotnio.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nic brudnego nie wylatywalo tylko troszeczke zabrudzona woda.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeżeli jeszcze razem nie mieszkacie to i wspaniała próba Waszego związku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fryzura na uroczystość weselną rozleciała sie po godzinie.Panie Sebastianie / właściciel salonu/ posadź Pan ta Panią za kontuarem i nie pozwalaj strzyc. [link widoczny dla zalogowanych] Ja też staram się myć żeby małemu 2 razy dziennie.
Wykupiłam w DS Instytut 4 zabiegi (na promocji) . A morza mi strasznie brakuje, szczegolnie w te gorace dni, ktore niebawem zawitaja amber pod koniec roku juz na stałe raczej 9 miesiecy mialy jak ucieklam teraz jest ok same wszystko zrobia i nie ma problemu a na wychowaczy ile sie da czyli na maksa po operacji kolana (luty tego roku) ciagne zwolnienie lekarskie wlasnie dzisiaj dzwonilam do pracodawcy bede wybierac urlop z tamtego roku a czy dostane 3 miesiace rehabilitacyjne to sie dowiem jak nie to trudno wtedy po urlopie wypoczynkowym chce isc na wychowaczy i to sie okaze czy szefuncio bedzie laskaw dla dlugoletniej pracownicy a zakupy to w sumie nic konkretnego a moze cos dla syncia lub do domu bez szalenstw raczej maz poprostu chce sie wyrwac ale wiesz spisalam sobie owe piwko i bede szukac jak znajde to z przyjemnoscia Ci wysle i jakos dziewczyna to predzej to amorow (tak mi sie wydaje) wiec adrietta ciesz sie ze syn tylko za ciuchami i sprzetem ha ha i ogolem stwierdzam ze panny sa bardziej nerwowe juz widze po swoich zanim sie wyprowadza wylejemy tone lez zreszta aura i mama blizniakow maja podobnie 18 letnie corki i chlopcow blizniakow ...........aga juz niedlugo finisz ja w cizy blizniaczej chodzilam lipiec i sierpien hm lekko nie bylo zreszta caly sierpien w szpitalu wiec taka to przyjemnosc byla he he z synkiem stwierdzilam ze juz sie nie dam zamknac jak to moj maz mowi na wczasach hi i dzieciaki sprytne ale latwiej ci bedzie za rok ............ Robisz projekty? [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o to pare linkow na prędko znalezionych w necie: Moje 2 siostry, w tym jedna w zeszłym tygodniu , a czemu pytasz? dziewczyny zazywam luteine czy jak bede miala dostac okresu to bede miala typowe objawy jak na miesiaczke typu bolące piersi i brzuch czy poprostu przyjdzie z nienacka 9. Jesli nie chcesz odpowiadac na wszystkie pytania, to ok. [link widoczny dla zalogowanych] a_do_kapieli_dla_malucha_pow_1_roku.html jeszcze nigdy od nikogo nie usłyszałam , że moje imię jest brzydkie ...
Choc tak jak mowie, ta ketoza sluzy redukcji glodu.
chcialam szostke - podobno nie jest zbyt skuteczna na tłuszcz tylko na rzezbe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wlasnie we wrzesniu ide na operacje usuniecia raczej całego plata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nakładm fluid na twarza, ale po jakims czasie i tak jestem blada.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki za szybka odpowiedź, ale nurtuje mnie pytanie z czego jesteś niezadowolona, czy nie jest kształt nosa taki, jaki ustaliłaś z dr?czy po prostu Ty nie możesz się do niego przyzwyczaić?zdaję sobie sprawę, że będzie ogromna różnica po operacji.będę wdzięczna za kolejne opinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

życze Ci wielu życzliwych ludzi obok Ciebie, dużo szczerego usmiechu [link widoczny dla zalogowanych] jestem ajentem zabki od dwóch miesięcy.
Najlepiej test robić w dniu spodziewanej miesiączki Moja firma akurat szuka rzeczoznawcy na b. Ja miałam zakładaną klamrę przy naprawdę dużym stanie zapalnym, ziarninie i w ogóle paskudnie to wyglądało. Dla każdego jego blizna jest problemem. bo ja nie slyszalam. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest dosc odwazny.Nosze go do czarnego wysokiego golfu i rurek. doktor powiedzial, ze zrobi 0,7 a pozniej dostrzyknie, a;e w koncu zrobil caly 1ml bo stwierdzil, ze nie bedzie za duzo/ Zdjecia przesle, ale za tydzien w piatek, poniewaz mieszkam w Anglii, a teraz jestem na urlopie. tylko bylo zupelnie inne do wodnika75, pomoge Ci, tu znajdziesz dokladny opis cwiczen i male rysuneczki [link widoczny dla zalogowanych] Ja chodzę to tzw. Wspaniałe słowa nic dodać nic ująć, tak trzeba żyć!!!!! Stawiam na Friedę i Osmo Essence.
witam Was serdecznie.Resekcję górnej jedynki miałam miesiąc temu.Przez ok.2 tyg był dyskomfort i odczucia bólowe,potem na kilka dni miejsce PO i ząb całkiem się uspokoiły,ale od 3 dni odczuwam znowu i zęba(choc jest martwy) i dziąsło w miejscu jego szycia...Czytałam uwaznie wiele wpisów od początku forum w tym temacie i wiem,że tak podobno moze być na zmianę pogody,ciśnienia itp...staram sama się uspokajać ponieważ resekcję robiłam u chirurga mającego najlepszą w moim mieście opinię,u kontroli byłam 3x tydzien po tygodniu,ale jezeli za kilka dni nic a nic nie przejdzie,zrobię fotkę i tej jedynki i dwójek,bo czasem ten ból aż przeciągnie po innych zębach i miłe to nie jest..wolę dmuchac na zimne.Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zazwyczaj powtarzałam sobie że od jutra zacznę się kontrolować, że w takim razie nie ma problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie jarzyny myjemy, osuszamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
toz to krzywda dla dzieci tak je nazywac..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieci mam, 15-latkę i 2-latkę.Prawdopodobnie cały okres płodowy spędziła w sąsiedztwie tej torbieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boze skąd ja mam brać siły żeby to przetrwać!!! [link widoczny dla zalogowanych] Powodzenia!!!
Od 7 miesiecy dorabiam sobie ciezka praca fizyczna na budowie(ciagle chce mi sie wiecej pieniedzy ) i od 2 miesiecy mam ten sam problem co wiekszosc z Was...tzn dretwienie rak. Jeżeli chcesz oszczędzić na własnym zdrowiu to proszę bardzo - masz wolną wolę i własny wybór. Czy moge byc w ciarzy??? Nikt tym biednym kobietkom nie uświadomił, że takie operacje trzeba co jakiś czas powtarzać (wśród tzw. 24 godziny. [link widoczny dla zalogowanych]
Moja córka z chlopakiem planuja pojechac w czasie wakacji do Włoch aby dorobić na studenckie wydatki. Odzwyiac sie zdrowo wg. Uwielbiam kogel-mogel (ale tylko zoltka + cukier). 2 łyżki lub 6-7 torebek zaparzaj około 10 minut i ten napar wlej do wody i kąp się w tym 15-20 minut. Cieniowanie włosa ma na celu optyczne poprawienie wyglądu fryzury szczególnie u osób z mała ich ilością, a nie koszenie ich u nasady...Efekt końcowy, mniej włosów, które w ogóle się nie układają, sa wyszarpane i brzydkie, tragedia... 1000 kal jedni uwazaja za panaceum inni za zbrodnie na wlasnym Ubieraj sie cieplutko w takim razie bo przy nizszych temperaturach na glodowce jest zimno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chętnie również obejmę opieką dzieci, gdy rodzice muszą wyjść wieczorem.

i w kościele się do siebie uśmiechamy
[link widoczny dla zalogowanych]
Natomaist ja nigdzie nie odchodze, tylko niestety nie ma tu chyba z kim dyskutowac, bo od razu po tobie pojada i Cię wyzwą od naganiaczek. Nowi Eksperci portalu mi.n z chirurgii plastycznej, specjaliści z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii, kosmetologii oraz najnowszy Ekspert znany trener z Hollywood Witold Szmańda.
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam p. [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny u nas to kino 7D to jest taka mała salka, na 4 osoby, filmiki są krótkie więc można sobie samemu wybrać co obsługująca osoba nam ma puścić.
byłam dziś u fryzjerki co do ściągania. Bo w tym spoleczenstwie promowana jest niezaleznosc i konsekwencja dzialanie. Podziwiam za odwage Ja tez wierze ze kiedys mi sie uda wyjsc z tego na zawsze, ale czasami brakuje mi tej wiary... Czyzby wszyscy wrocili juz do kraju albo wybrali sie na wyspy? Wniosek? [link widoczny dla zalogowanych]
Wytrwałości dziewczyny! Nie mowie,że jest naaajlepszy, bo ilu nie znam .Ale dba o pacjentki. a moja mama twierdzi, ze nie chce pracy opuszczac- taa, ona jest nauczycielka, 2 miesiace wakacji ma wolne, mogla to zrobic, ale chyba wiecie jak to jest.. Widzę tutaj ceny za praktyke całkiem inne niz np. Mam pytanie czy w czasie przygotowania do głodówki zamiast robić lewatywę mogę łykac np.Xenne i czy podczas głodówki mozna łykać Xenne albo jakies inne ziołowe leki czy w grę wchodzi tylko lewatywa. i brak regularnosci jakiejs .. Najważniejsze, że waga nie poszła w górę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy umyje je rano, naloze pianke taft i gdy same wyschna efekt jest super strasznie mi sie wtedy podobaja..


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AJO Strona Gwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin