Forum AJO Strona Gwna AJO
Jedyne prawdziwe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

dzisiaj mój 5 dzień na L jak narazie jest ok waga powoli s

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AJO Strona Gwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
VIP
VIP



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:52, 10 Kwi 2014    Temat postu: dzisiaj mój 5 dzień na L jak narazie jest ok waga powoli s

Hans ke jeeye, hans ke marray hum jaise dilwalon ki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam jeszcze zapytać osoby (zwłaszcza kobiety) po zabiegu chirurgicznym JAK WYGLĄDAJĄ WASZE PALUCHY??? Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
KIng love and pride najlepsza jak dla mnie nuta!!
czy ktos robil sobie w katowicach analize kolorystyczna?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

proces odstawiania - mam nadzieję że kawusię to już rzucę na dobre! [link widoczny dla zalogowanych] ogolnie 2-4 dni od zdjecia aparatu i wszystko sie goi i swedzenie przechodzi...
Toksoplazmoza sama w sobie nie jest aż tak niebezpieczna (choruje na nią co 3 osoba i się uodparnia). A poza tym, skóra na szyi wygładzi się i naciągnie Jak pisałam chcę ukonczyc taki kurs własnie ,ale w Gda nic ciekawego nie organizują..Jesli mam szukać to na co zwracać uwagę? zobaczymy pozniej ja_ga, nie ma się co bać , przynajmniej nie samego zabiegu - śpisz sobie jak susełek a jak się obudzisz - jest po wszystkim. [link widoczny dla zalogowanych]
ten - [link widoczny dla zalogowanych] er-5g.html Naprawdę ułatwia modelowanie paznokci i kosztuje grosze. Rozmiar talii zalezy w duzej mierze od budowy ciala, a dopiero potem od tkanki tluszczowej. I też mam problem...z dnia na dzień widzę, jak są coraz bardziej sianowate...mam różne ozywki i inne d**erele za które płacę nie wiadomo jakie pieniądze, a i tak efekt swieczki warty... To nie marudź, sprzedaj stare staniki na Allegro (odzyskasz parę groszy) i kup dwa czy 3 nowe, w dobrym rozmiarze. Wydaje się Wam to pewnie śmieszne.. Ta Pani jest szczuplutka i wcale nie taka wysoka. piszcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Febe, jakie sa ceny silowni u Ciebie?

Ja również mam orbitreka magnetycznego, staram się ćwiczyć codziennie po 30 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz mam dosc tych upalow... No ja np.
Kursy rozpoczna sie w pazdzierniku, wiec jakas szansa, ze cos sie poprzestawia jest, ale raczej marna.
Tak sie zastanawiam czy dam rade w dwa miesiace wrocic do formy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

8.90 EUR ... [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
no , zakładanie durnych topików tez powinno być zabronione. zastanowie sie przez weekend czy jest sens e w ogole zawracac Pani glowe swoja osoba dziekuje za informacje Cieszę się że na razie nie mam tych wszystkich skutków ubocznych, mam nadzieję, że sie nie pojawią. Napiszę Wam jutro jaką mam silną wolę (hahahahahah) . Jedna tuba jest słabsza- minuta 1,10, mocniejsza 1,30, karnet na tą słabszą kosztuje 99 zeta- 120 minut i jeżeli che się wejść na tą mocniejszą to do kazdej minuty doplaca się 20 groszy. [link widoczny dla zalogowanych]
- french + 4zl calosc Robiłam obiad i tak trochę źle się czułam, tzn. ;**** glupie baby. Dlatego chciałabym poznać jakąś kobietę (kobiety), z którą mogłaby wybrać się do kina, na lody, do klubu, na podryw facetów lub po prostu spotkać się przy kawie, herbacie czy wine i pogadać. A jakie prognozy mówił ci lekarz przyjechalam do turynu na wymiane studencka, zakochalam sie i po skonczeniu studiow wrocialam do turynu.
Nreszcie:
f1ccd9f909c7cd0635eb7b319ae5dd36 [url]http://leggereavipocketwindows5.kprskz.org/il -mese-di-maggio/ [url=http://stufaalimentatemais.cerfmd.org/annunci o-modella-parrucchiere/ ]http://stufaalimentatemais.cerfmd.org/annunci o-modella-parrucchiere/ [/url] [url]http://cucinaconpietraollare.rozdha.org/shunt -italiana-technology/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] /punto-vendita-scarpa-hogan-napoli-provincia/ [url]http://derbybasketcityeurolegamonaco.kprskz.o rg/condizionatore-daikin-milano/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] nuali-della-lambretta/ http://casiraghiviaggi.rozdha.org/creare-tema -windows/ [url=http://passerafica.nfnzro.org/colon-site-sani help-msn-it/ ]http://passerafica.nfnzro.org/colon-site-sani help-msn-it/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] otore-gratis/ [url=http://numerocelpaolomeneguzzi.kprskz.org/adi g-sarda-it/ ]http://numerocelpaolomeneguzzi.kprskz.org/adi g-sarda-it/ [/url] b8fb7d84153cc5c69600cbe1497734b2 [/url]
Jez ma niestety całkowitą rację.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nalezy pamietac, ze udajac sie do lekarza nasz przypadek bedzie rozpatrywany objawowo, a nie przyczynowo!!
We wrześniu ide na klamerke !!!

Ja używałam sterylizatora toomy tippy,byłam bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
obowiazkowe pole - no widzisz - Don't dream it's over australijskiej grupy crowded house ten przeboj zjal 2 miejsce w liscie przebojow roku 1986 w usa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wziełam sie na sposób i nosze bluzeczki z dekoldem nawet dużym unikam tych pod szyję i golfów- optycznie powiekszają. [link widoczny dla zalogowanych] Zazwyczaj na temat Lisa i Rusin słyszałam same plotki, więc już sama nie wiem, a do tej pory ich lubiłam.
Osobiscie mysle ze kino i zakupy w hipermarkecie to 2 z tych potencjalnych miejsc. To pielegniarka poradzila mi prof. nie kopie się lezącego niech sobie znajdzie godnego siebie przeciwnika i wtedy pokarze jaki to on bystry i inteligentny Właśnie sprawiłam sobie odstraszacz na pająki - taki do kontaktu, ale to dopiero pierwszy dzień jak go posiadam... Pozdrawiam cieplutko [link widoczny dla zalogowanych]
dziś już po zupce zmiksowałam jest dużo lepsza niż taka normalna wypijam 3-4 kubki ćwiczę i czekam na słońce którego nie widać Józefowska 118. aty napisz jak było i ile kosztowało,oki? Byłam potwornie zmęczona ale po kilkunastu skórczach partych urodziłam synka grubaska 4,3kg, 56 cm.Położyli mi go na brzuchu na chwilę po czym lekarka złapała go i zaczeła go nerwowo obracac a ja zachowałam się jak kwoka i zaczełam na nią wyzywac, żeby go nie szarpała i delikatnie się z nim obchodziła. o ile to wogóle lekarka bo jest to z lekka nieetyczne. moje codziennie sie mnie pytaja kiedy i kiedy wiec juz na pamiec wiedza ze w dniu kiedy pojda pierwszy raz do przedszkola to wtedy maja urodziny zastanawiam sie teraz gdzie zrobic?( mieszkanie czy plac zabaw) adrietta a twoje tez tak sie domagaja? w palermo pada,ale to taki wiosenny deszczyk,mimo ze jesien juz mamy.ale powietrze juz inne(dla mnie super).tylko,ze w miescie krazy wirusek przeziebienia.musze uwazac,aby nie wpasc na niego.pozdrawiam was cieplutko dziewczeta .
Rzeczywiscie trochę wstydliwa sprawa, ale za to bardzo zabawna dla czytajacych.
[link widoczny dla zalogowanych]
W miescie ktory nie ma jeszcze Komisu a ma około 17.000 mieszkancow o inf.
witam, chciałabym zapytać czy ktoś robił sobie operację uszu u dr Broma?
A okazuje się, że chodziło o te nieszczęsne 3,5 kilo które schudłam przez ostatnie 3 tygodnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no to smiaalutko -lec do sklepu i bierz co potrzebne - prawo i tak mozesz olac
W ciągu dnia nie spadła ani jedna kropla ale chmury wielkie i ciężkie były na niebie.

haha naiwne jestescie to była prowokacja
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyniki badań z przed 2 tygodni: kasia.korda, nie nie warto i nie próbuj dziewczynom wciskać kitu, że duży biust to kalectwo, które należy leczyć operacyjnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Twin Peaks Theme

gosc3 jak tylko bede w stanie wesprzec to to zrobie, mysl pozytywnie, nasz umysl ma wielka moc! [link widoczny dla zalogowanych] Fajnie, że jest tyle osób, które głodują Teraz w wakacje też chce gdzies jechać!
Czy ktoś był może w Fryzjerni na Strzelców i ma jakieś opinie na ich temat? 5-6cm wyniki mam natomiast wszystkie ok W miare mozliwosci spotykalismy sie, kiedy mozna bylo wyjezdzalismy. eweliza [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam i cieszę sie,ze tulu z Was udało się powiększyć usta z niemałą satysfakcja i radością Taki z niego tańcerz jak z Kwaśniewskiego katolik Mam bardzo wysoką prolaktynę , norma to od 100 do 500, a ja mam az 900... niezdolność psychiczna do podjęcia obowiązków małzeńskich (cos jak niezgodność charakterów przy rozwodzie cywilnym, czyli powód - wytrych). Potem mycie główki, jakiś balsam na głowę i siedzenie pod sauną (bez mojej prośby). Dziś czeka mnie mała impreska, wic będą grzechy malutkie Cofnijcie się z 30 lat w stecz i zobacznie jak wyglądał ideał kobiety!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przez conajniej polo roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AJO Strona Gwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin